برای تجسم مجدد تجربه دانشجویی آنلاین، مانند یک شرکت فناوری فکر کنید

 

 تیج نرورکار ، مدیر کسب‌وکار برای آموزش‌وپرورش Cognizant ، می‌گوید که با این پنج تغییر ذهنیت ، مؤسسات عالی می‌توانند یادگیری دیجیتالی را در استراتژی‌ها و عملیات خود غوطه‌ور کنند.

این خبر که پلتفرم آموزش آنلاین 2U در حال دستیابی به edX است ، یک پلت فرم غیرانتفاعی که توسط هاروارد و MIT اداره می‌شود  و یکی دیگر از نشانه‌های شتاب یادگیری دیجیتالی است.

ازجمله هم‌افزایی‌های این قرارداد ، دسترسی 2U به پایگاه یادگیری جهانی edX از 39 میلیون کاربر ثبت شده و 120 میلیون بازدیدکننده سالانه وب‌سایت است. این امر دسترسی 2U را افزایش می‌دهد و هزینه‌های تحصیل دانش آموزان را کاهش می‌دهد ، که معمولاً 20 درصد از درآمد مدیران برنامه‌های آنلاین را تشکیل می‌دهد.

بااین‌حال ، اغلب در میان عناوین خبری نادیده گرفته می‌شود ، این واقعیت است که فناوری تنها بخشی از تغییری است که یادگیری دیجیتالی در آموزش عالی ایجاد می‌کند. تغییر طرز فکر در بین کالج‌ها و دانشگاه‌ها نیز به همان اندازه مهم است زیرا آن‌ها تجربیات یادگیری مستقیم به مصرف‌کننده (DTC) را که دانش آموزان امروزی را درگیر خود می‌کند ، شکل می‌دهند.

چگونه می‌توان تغییر درجه بالا را انجام داد

برای تصور مجدد تجربه کالج و گذار به یادگیری دیجیتالی ، رهبران آموزش عالی باید مانند یک شرکت فناوری فکر کنند. تغییرات ذهنی زیر آن‌ها را به سمت یادگیری دیجیتال در استراتژی‌ها و عملکردهای خود سوق می‌دهد:

با فرهنگ قدیمی ، در کنار فرهنگ جدید.

این تغییر یکی از سخت‌ترین اعمال برای کالج‌ها و دانشگاه‌ها است. بسیاری از رهبران دانشگاهی که ما با آن‌ها صحبت می‌کنیم منحصراً بر فناوری موردنیاز مدل DTC تمرکز می‌کنند. اما واقعیت این است که DTC یک رویکرد خارج از کشور است که تجربه دانشجو را در اولویت قرار می‌دهد و اولویت‌های اداری و گروهی را مقدم می‌دارد. و تغییراتی را ایجاد می‌کند که در دانشگاه‌ها ، به‌ویژه طرز فکر نهادی ، موج می‌زند.

پیشرفت در محیط آموزش عالی امروز مستلزم آن است که همه وظایف محوطه دانشگاه-از استخدام و پذیرش گرفته تا کمک‌های مالی و دانشگاهیان-به سرعت و به شیوه‌های یکپارچه و متصل به یکدیگر حرکت کنند. تصور مجدد تجربه دانش آموزان مستلزم تغییرات سازمانی است که سیلوها را شکسته و بر همکاری تأکید می‌کند.

حاضر باشید ریسک کنید.

درحالی‌که حرکات جسورانه به‌طور طبیعی به مؤسسات درجه‌یک وارد نمی‌شود ، اما می‌تواند متمایزکننده مهمی باشد. به‌عنوان‌مثال ، هنگامی‌که همه‌گیری بیماری امتحانات ورودی کالج را متوقف کرد ، یک سازمان آزمون غیرانتفاعی از وقفه برای بازنگری در آزمون‌های کاغذی استفاده کرد که سالانه میلیون‌ها دانش‌آموز در 7000 مرکز آن شرکت می‌کردند. تیم ما یک پلت فرم نسل جدید ایجاد کرد که کل روند کار را دیجیتالی کرد ، ازجمله برنامه‌های آنلاین و تلفن همراه که برای جذب دانش آموزان Gen Z که به چندوظیفه عادت دارند و عملاً با همسالان خود تعامل دارند طراحی شده است. با ظهور بیماری‌های همه‌گیر ، این شرکت با یک مدل تجاری مناسب برای دانشجویان، امروز آماده خدمت‌رسانی است.

نقش CIO را استراتژیک ببینید.

ما تعداد زیادی از مؤسسات عالی را می‌بینیم که هنوز CIO خود را به نظارت بر عملیات پشت دفتر محدود می‌کنند. یک CIO بااستعداد می‌تواند با مشاهده مدل‌های تجاری جدید و فرصت‌های سرمایه‌گذاری برای افزایش ثبت‌نام و درآمد ، به مؤسسات کمک کند.

به‌عنوان‌مثال ، CIO مورد تحسین دانشگاه ایالتی آریزونا به ASU کمک کرد تا با برنامه‌های ابتکاری مانند آکادمی جهانی تازه‌کار خود ، در اوایل یادگیری آنلاین پیشرفت کند. با ارائه صندلی روی میز ، مؤسسات عالی‌رتبه و هیئت‌مدیره آن‌ها خود را برای ایده‌های نوظهور مانند اتخاذ بلاک چین برای اعتبارنامه‌های دیجیتال یا استفاده از شبیه‌سازی‌های واقعیت ترکیبی در یادگیری باز می‌کنند.

استراتژی‌های بازاریابی خود را مجدداً ارزیابی کنید.

بروشورهای مستقیم براق یک آیین رایج و پرهزینه هستند. دانشگاه دولتی متوسط ​​14 درصد از بودجه بازاریابی و استخدام خود را صرف لیست دانشجویان خریداری‌شده برای شناسایی چشم‌اندازها می‌کند ، با هزینه داده‌های دانشجویی یک دانشگاه دولتی از 2 میلیون دلار از سال 2010 تا 2018. ایجاد قابلیت‌های تجزیه‌وتحلیل پیش‌بینی می‌تواند به سازمان‌ها در دستیابی هوشمندانه و جمعیت دانشجویی کمک کند.

به‌عنوان‌مثال ، کالج سنت ماری به تجزیه‌وتحلیل پیش‌بینی با افزایش تعداد متقاضیان خود اعتبار می‌دهد. وقتی داده‌ها نشان داد که دانشجویانی که از پردیس مریلند دیدن کرده‌اند بیشتر احتمال دارد که ثبت‌نام کنند ، سنت ماری در تورهای شخصی پردیس که تجربه بیشتری از نام تجاری را ارائه می‌دهد ، دو برابر کرد. سرمایه‌گذاری در نوسازی داده‌ها ، اتوماسیون و سیستم عامل‌های قوی مستلزم سرمایه‌گذاری بیشتر از قبل است ، اما درعین‌حال که دانشگاه‌ها به دنبال جذب دانش آموزان مادام‌العمر هستند ، کشش بهتر و طولانی‌تری را ایجاد می‌کند.

داشتن بستر مناسب

بزرگ‌ترین درسی که می‌توان از بازیگران فناوری آموزشی آموخت ، توانایی پاسخگویی به شرایط بازار با چابکی است و سیستم‌عامل‌ها در قلب این انعطاف‌پذیری قرار دارند. شرکت‌های فناوری پیشرفته قادرند سریع حرکت کرده و مدل‌های تجاری خود را در جهت‌های جدید مقیاس بندی کنند.

اکنون کالج‌ها و دانشگاه‌ها در حال حرکت در همین راستا هستند: پاییز گذشته ، ASU موسسه طراحی دانشگاه را راه‌اندازی کرد ، که از طریق آن روش‌ها و راه‌حل‌های خلاقانه‌ای را که برای محوطه خود ایجاد کرده است برای کمک به سایر دانشگاه‌ها در ایجاد پیشنهادات آنلاین و حتی مشارکت در پروژه‌های مبتنی بر جامعه مانند بهبود زنجیره تأمین در غنا و سراسر آفریقا. فکر کردن مانند یک شرکت فناوری به معنای سرمایه‌گذاری در بسترهای مناسب و ایجاد توانایی مقیاس‌گذاری است.

از نقاط قوت بالاتر استفاده کنید

موفق‌ترین شرکت‌های فناوری نیز می‌دانند و بی‌وقفه نقاط قوت خود را توسعه می‌دهند ، به همین دلیل شما نمی‌بینید که اپل در حال راه‌اندازی یک شبکه اجتماعی یا طراحی تلفن‌های هوشمند Netflix باشد. بر هیچ‌کس پوشیده نیست که اخلال گران در آموزش‌وپرورش گزینه‌های برنامه درسی را سریع ، ارزان و آماده کار ارائه می‌دهند Coursera تخمین می‌زند که دانشجویان می‌توانند بامطالعه پنج تا 10 ساعت در هفته به مدت هشت ماه یا کمتر ، برنامه گواهینامه‌های حرفه‌ای Google را تکمیل کنند.

Ed-tech به‌وضوح نقاط قوت بازار خود را می‌داند. درعین‌حال ، دوسوم دانش آموزان بین 19 تا 30 سال هنوز فکر می‌کنند مدرک دانشگاهی سرمایه‌گذاری خوبی است ، چه به‌صورت حضوری و چه به‌صورت مجازی. ارزش برند Higher ed در پی COVID-19 همچنان قوی است: در یک نظرسنجی دیگر ، 93 students از دانش آموزان شرکت‌کننده در نظرسنجی-که هم در برنامه‌های کاملاً آنلاین ثبت‌نام کرده بودند و هم به دلیل COVID-19 از راه دور تحصیل می‌کردند انتظار بازگشت سرمایه مثبت در سرمایه‌گذاری آموزش آنلاین خود را دارند.

مقیاس‌پذیری فعال‌شده از طریق دیجیتال می‌تواند به کالج‌ها و دانشگاه‌ها کمک کند تا از مزایای آموزشی خود استفاده کرده و با عملکرد ناب رقبای آنلاین رقابت کنند. به‌عنوان‌مثال ، درزمانی که برنامه‌های کاربردی برای برنامه‌های MBA تمام‌وقت کاهش یافته است ، ثبت‌نام در برنامه آنلاین MBA دانشگاه ایلینوی به 4000 نفر رسیده است.

نکته کلیدی برای استفاده از شتاب یادگیری دیجیتالی ، تجسم مجدد یک تجربه دانشجویی است که با تغییر شکل دادن به ذهنیت و رویکرد موسسه شما نسبت به آموزش‌وپرورش ، در جوانان امروز تأثیر می‌گذارد.