راهحل های خلاقانه در طول بحران COVID-19
راهحلههای خلاقانه در طول بحران COVID-19
کارآفرینان فارغالتحصیل از راهحلهای خلاقانه در طول بحران COVID-19 صحبت میکنند
ییییننننننننن
بسیاری از کارآفرینان به دنبال راهحلهای خلاقانه در طول بحران COVID-19 هستند. این امر در مورد کارآفرینان فارغالتحصیل دانشگاه Tilburg نیز صدق میکند. داستان Uitgetypt و NieuweStroom را اینجا بخوانید.
برای Uitgetypt ، هفتههای اول قرنطینه در ماه مارس درواقع هیچ تفاوتی نداشت ، بلکه بیشتر فروش بود. مصاحبهها قبلاً انجام شده بود و مشتریان وقت داشتند که آنها را بهصورت آنلاین بارگذاری کنند. سپس ، شیب بزرگ رخ داد و آنها متوجه شدند که مشتریان به دنبال روشهای جدیدی برای انجام مصاحبه هستند.
Jacco de Vos: “ما همچنین خودمان را در جریان این موضوع قرار دادیم:” چگونه میتوانید از راه دور مصاحبهای انجام دهید؟ ” ما این اطلاعات را از طریق صفحات وب و رسانههای اجتماعی خود با آنها به اشتراک گذاشتهایم.
ما همچنین در برنامه بازسازی کرونا از Brabant Ontwikkelings Maatschappij (BOM) شرکت کردیم. درنتیجه ، ما به نقدینگی و مدل کسبوکار خود نگاهی انتقادی انداختهایم. در حال حاضر ما هنوز در حال بررسی آن هستیم و این موضوع را عمیقتر بررسی میکنیم. آزمایش مداوم و سازگاری نیز در طول این بحران مهم است.”
Remko Ten Barge of Nieuwe Stroom نشان میدهد که آنها باید در طول بحران کرونا سخت کار کنند. بنابراین ، وضعیت NieuweStroom تفاوت چندانی با حالت عادی ندارد.
رمکو: “شما در هر مرحله از شرکت خود با چالشهای جدیدی روبرو میشوید. هیچوقت تمام نمیشود. اکنون میتوانید آن را از طریق Covid-19 مشاهده کنید. این چالشهای دیگری را ایجاد میکند که هیچکس پیشبینی نمیکرد.
با ظهور NieuweStroom – با جامعه ، همکاران و مشتریان ما – میتوان به همه کارها پایبند بود. کار مؤثر از خانه با ما امکانپذیر است: “فقط” ، نشستن در فاصله دور ، “روی میز آشپزخانه”. زمان حال حاضر عجیبوغریب میباشد ، اما پایه و اساس NieuweStroom قویتر از همیشه است ”
نویسنده: هیئت تحریریه نشریه دانشگاه کارآفرین