رونمایی از استودیوی نوآوری در UMKC

رونمایی از استودیوی نوآوری در UMKC

UMKC از استودیوی نوآوری رونمایی می‌کند و از دانشجویان و کارآفرینان دعوت می‌کند تا در مرکز تحقیقاتی 32 میلیون دلاری همکاری کنند.

در محیطی برای استخدام که انتظار می‌رود فارغ‌التحصیلان دانشگاه حتی در موقعیت‌های ابتدایی دارای مهارت‌های عالی باشند، یک استودیوی نوآورانه در قلب کانزاس سیتی به دانش آموزان امکان دسترسی به فناوری را می‌دهد تا بتوانند درواقع حرفه‌های انتخابی خود را تولید کنند.

کریستینا دیویس ، مدیر دانشکده محاسبات و مهندسی در دانشگاه میسوری-کانزاس سیتی می‌گوید: “ما هرگز چنین فضایی نداشتیم-با تنوع تجهیزات و در دسترس بودن برای مشارکت.” “هرکسی که در ساختمان قدم می‌زند می‌تواند دقیقاً ببیند چه تحقیقی در حال انجام است. و دعوت از دانش آموزان برای مشارکت و همکاری ، این چیزی است که این ساختمان را خاص می‌کند. ”

استودیو نوآوری – واقع در طبقه دوم مرکز تحقیقاتی و تجاری رایگان رابرت پلاستر – شامل یک فروشگاه ساخت ، فناوری واقعیت افزوده و واقعیت مجازی ، آزمایشگاه چاپ سه‌بعدی ، آزمایشگاه‌های تحقیقاتی و فضاهای دانشجویی است.

مرکز تحقیقاتی 32 میلیون دلاری که برای اولین بار در سال 2017 اعلام شد ، سال‌ها در برنامه‌ریزی بوده است – تجهیزات افزوده و واقعیت مجازی تنها 3 میلیون دلار ارزش‌گذاری شده است. در پاییز 2020 افتتاح شد ، اما همه‌گیری مداوم افشاگری عمومی را به تأخیر انداخت.

دیویس دراین‌باره گفت: “این چیزی است که ما مدت‌هاست از آن هیجان‌زده بودیم.”

این دانشگاه مرکز تحقیقات را با حضور در خانه باز می‌کند.

دیویس گفت: افتتاحیه بزرگ مانند مراسم رسمی برش روبان ما است. “این هیچ تغییری در مورد تأسیسات ایجاد نمی‌کند ، اما ما می‌خواستیم از همه هدایا و کمک‌های خیریه‌ای که برای ایجاد این ساختمان امکان‌پذیر بود ، قدردانی کنیم.”

مایکل آیچنسر ، که به‌عنوان هماهنگ‌کننده و مربی AR/VR در UMKC خدمت می‌کند ، تأکید کرد که استودیو نوآوری شامل آزمایشگاه و امکانات تحقیقاتی قابل‌استفاده است. او و دیویس این فضا را فرصتی برای دانش آموزان و کارآفرینان برای به اشتراک گذاشتن مکالمات و ایجاد همکاری می‌دانند.

این‌که آیا امکانات UMKC برای یک تجارت مناسب است یا خیر ،  آیچنسر کارآفرینان را تشویق کرد تا با آن‌ها تماس بگیرند. وی گفت: “حتی اگر آن‌ها قصد کار در اینجا را ندارند ، ما می‌خواهیم فضایی ارتباطی برای نوآوران در این منطقه باشیم.” “شرکت‌هایی هستند که وارد شده‌اند ، برخی از تجهیزات را امتحان کرده‌اند ، سپس ما گفتگویی داشته‌ایم و به آن‌ها اطلاع داده‌ایم که همکاری با این [فضای استودیو] دیگر منطقی است. ما هنوز در حال یادگیری نحوه ارتباط با جامعه هستیم و می‌خواهیم نحوه برقراری این روابط را بیاموزیم. ”

دیویس و آیچنسر گفتند ، اگرچه استودیو نوآوری در دانشکده محاسبات و مهندسی UMKC قرار دارد ، اما همه دانش آموزان می‌توانند از امکانات بازدید کرده و بر اساس نیازهای خود متصل شوند.

دیویس گفت: “ما رابطه قوی با مدرسه مدیریت  Bloch  داریم.” “آن‌ها چندین برنامه کارآفرینی را اجرا می‌کنند و ما اغلب درخواست می‌کنیم که دانش آموزان آن‌ها با استودیوی نوآوری ما ارتباط برقرار کنند.”

ایچنسر افزود: “من اخیراً با دانش‌آموزی در مدرسه Bloch که درحال‌توسعه محصول است صحبت کردم.” او از چاپگر سه‌بعدی برای نمونه‌سازی پرسید و سپس با برایان کانوی ، ]مدیر استودیو ساخت] تماس گرفت تا زمانی برای استفاده از تجهیزات تعیین کند.

وی ادامه داد: “من همچنین دانشجویانی داشتم که قادر به گذراندن دوره‌های من نبودند اما علاقه‌مند به توسعه برای VR هستند.” “من می‌توانم آن‌ها را به تجهیزات موردنظر دسترسی پیدا کنم ، به آن‌ها هدیه بدهم تا وام بگیرند و بگذارم آن‌ها در این زمینه پیشرفت کنند.”

همان‌طور که جهان همچنان به نوآوری و پیشرفت فناوری ادامه می‌دهد ، این دو نفر امکانات نامحدودی را برای استودیوی نوآوری می‌بینند.

نویسنده : عارفه داودی / پژوهشگر حوزه مدیریت