مربیان کارآفرینی برای کنفرانس سالانه گرد هم می‌آیند

مربیان کارآفرینی برای کنفرانس سالانه گرد هم می‌آیند

 

شبکه‌ای از برنامه‌ها ، آموزش کارآفرینی را در اختیار ده‌ها هزار دانشجوی ایالت پن قرار می‌دهند.

هر سال ، مربیان کارآفرین و حامیان سراسر ایالت پن در یک کنفرانس سالانه گرد هم می‌آیند. از سمت چپ ، لیندا فلتمن ، تد گراف و بیل زیمرمن از طریق ایده پردازی و تمرین همکاری می‌کنند.

گردهمایی مربیان کارآفرینی ایالت پن در 17 سپتامبر ، حامیان کارآفرینی را از سراسر دانشگاه گرد هم آورد تا در مورد چگونگی بهبود اکوسیستم کارآفرینی برای دانشجویان بحث کنند.

کنفرانس سالانه ، که در حال حاضر در نهمین سال خود است ، توسط مرکز کارآفرینی دانشجویی ایالت پن (CPSSE) ، با تلاش مشترک مربیان بسیاری از کالج‌ها ، پردیس‌ها و برنامه‌های ایالت پن ، سازمان‌دهی شده است.

هوگ ، مدیر مرکز کارآفرینی دانشجویی ایالت پن و دانشیار دانشکده ارتباطات دونالد پی بیلیساریو گفت: “کارآفرینی و نوآوری در هر دانشکده و در هر محوطه دانشگاه آموزش داده می‌شود.” “با توجه به تعداد زیادی از مربیان کارآفرینی که در بسیاری از رشته‌ها و گروه‌های مختلف تدریس می‌کنند ، ضروری است که ما دورهم جمع شویم و ایده‌هایی را برای بهبود تجربه یادگیری دانش آموزان به اشتراک بگذاریم. این گردهمایی سالانه یکی از راه‌های انجام این کار است. ”

 

تقاضا برای آموزش کارآفرینی تنها در حال افزایش است. بر اساس AACSB International ، در مارس 2020 تقاضا در سراسر جهان برای آموزش کارآفرینی سالانه 66 درصد افزایش یافته است. در سراسر جهان ، کالج‌ها و دانشگاه‌ها کارآفرینی را به برنامه‌های تجاری خود اضافه می‌کنند.

هوگ گفت ، در ایالت پن ، آموزش کارآفرینی برای 76000 دانشجو در دسترس است ، ادعایی که هیچ دانشگاه دیگری نمی‌تواند آن را مطرح کند.

هوگ گفت: “ما در تلاش بوده‌ایم تا موانع را برطرف کرده و کارآفرینی را در طول سال‌ها در دسترس  بیشتر دانش آموزان قرار دهیم.” “در گردهمایی امسال ، ما مکالمات بسیار خوبی داشتیم ، مانند نحوه ثبت‌نام دانش آموزان در هنگام توسعه ایده‌های خود.”

نزدیک به 50 مربی در هتل و مرکز کنفرانس پن استاتر گرد هم آمدند و در 10 جلسه مختلف شرکت کردند.

در جلسه اصلی صبح ، مربیان کارآفرینی در مورد چگونگی حمایت از کارآفرینان دانشجویی در چارچوب One Penn State 2025 فکر کردند.

کندی فیلیپس گفت: “من فکر می‌کنم این مهم است که ما به ساختارهای خود نگاه کنیم و نوآوری را بیابیم و فرصتی برای تغییر بیابیم.” “امیدوارم One Penn State 2025 بتواند این کار را انجام دهد.”

پس از گذراندن یک سری جلسات طوفان فکری در گروه‌های کوچک ، آن‌ها ایده‌هایی را برای کندی فیلیپس و رایت در مورد نحوه حمایت بهتر از کارآفرینان دانشجو ارائه کردند. گروه‌ها ایده‌هایی مانند اعطای اعتبار به دانش آموزان برای مشاغل کارآفرینی خود درصورتی‌که تحصیلات خود را به پایان نرسانده‌اند اما به ایالت پن پناهنده شده‌اند و چگونگی کمک به دانش آموزان برای تکمیل تحصیلات خود درحالی‌که پروژه خود را با موفقیت پشت سر می‌گذارند مطرح کردند.

در طول روز ، شرکت‌کنندگان از بین کارگاه‌های آموزشی نقش کارآفرینی در پیشبرد اهداف توسعه پایدار و فناوری‌های آموزشی مانند واقعیت مجازی و Adobe Spark را انتخاب کردند. آن‌ها همچنین به مسائل بزرگی مانند نحوه ارائه نیازهای کارآفرینان دانشجویی ، ایجاد فرهنگ کارآفرینی در محوطه‌ها و رشته‌ها و تقویت مهارت‌های بین فرهنگی دانشجویان از طریق برنامه مشارکت جهانی دیجیتال تجربی پرداختند.

هوگ گفت: “هر سال این رویداد بزرگ‌تر می‌شود.” ” بیشتر اعضای هیئت‌علمی و کارکنان به جامعه آموزش‌دهندگان کارآفرینی و نوآوری ما ملحق می‌شوند. منطقی است: چه راهی بهتر از کمک به دانش آموزان برای آمادگی برای عدم قطعیت آینده ، از یادگیری مهارت‌ها ، دانش و ارزش‌های نوآورانه و مبتکرانه؟ ”

مرکز کارآفرینی دانشجویی  ایالت پن دارای برنامه‌های وابسته از سراسر دانشگاه است.

  • کارآفرینی و نوآوری بین دانشگاهی (ENTI).
  • برنامه نوآوری و کارآفرینی شرکتی (CIENT) ، برنامه گواهینامه اعتبار اصلی و فارغ‌التحصیل از کالج تجارت
  • لیسانس علوم در تجارت با گزینه کارآفرینی و کارآفرینی جزئی از ایالت آلتونا.
  • گواهینامه فارغ‌التحصیلی New Ventures & Entrepreneurship از ایالت پن Great Great Valley.
  • کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی و برنامه گواهی فارغ‌التحصیلی CIENT از پردیس جهانی ایالت پن.
  • برنامه گراهام برای رهبری کارآفرینانه از ایالت پن یورک.
  • Lion LaunchPad جامعه یادگیری زنده در محوطه دانشگاه پارک.
  • چندین سازمان دانشجویی با تمرکز بر کارآفرینی و نوآوری ، ازجمله Innoblue ، ارتباطات Happy Valley ، Enactus ، HackPSU و Happy Venture Capital.
  • برنامه Sheetz Fellows و Sheetz Center for Entrepreneurial Excellence در پن استیت آلتوونا

درباره کارآفرینی و نوآوری در ایالت پن در cpsse.psu.edu بیشتر بخوانید.