وزیر صنعت از پارک علم و فناوری بازدید می‌کند و 50 میلیون پوند سرمایه‌گذاری می‌کند

وزیر صنعت از پارک علم و فناوری بازدید می‌کند و 50 میلیون پوند سرمایه‌گذاری می‌کند

یک وزیر دولت از بزرگ‌ترین پارک علم و فناوری شمال شرق دیدن کرده است زیرا به نظر می‌رسد با سرمایه‌گذاری 50 میلیون پوندی گسترش می‌یابد. جورج فریمن ، نماینده وزیر علوم ، تحقیقات و نوآوری در بخش تجارت ، انرژی و استراتژی صنعتی ، امروز در NETPark (پارک فناوری شمال شرقی) در سدگفیلد حضور داشت. پس از موافقت کابینه شورای شهر دورهام با استفاده از 49.6 میلیون پوند برای تأمین هزینه توسعه ، پارک تجاری با فاز سوم جدید تمدید می‌شود.

مرحله جدید می‌تواند تا 1250 شغل ماهر ایجاد کند و به جاه‌طلبی شورا برای ایجاد مشاغل بیشتر و بهتر برای ساکنان کمک کند و تا 625 میلیون پوند برای اقتصاد شهرستان دورهام ارزش داشته باشد. آقای فریمن کارهایی را که در پارک انجام می‌شود ، که توسط شورای شهرستان دورهام توسعه‌یافته و توسط خدمات پشتیبانی تجاری Business Durham اداره می‌شود ، به‌صورت مستقیم به او نشان داد. این تنها پارک علمی منطقه است که محل 40 شرکت علم و فناوری است و بیش از 600 نفر در آن مشغول به کار هستند.

آقای فریمن در سفر خود با پل هاول ، نماینده سجفیلد ، کلر آماندا هوپگود ، رهبر شورای شهرستان دورهام ، کلر ریچارد بل ، معاون رئیس شورا و عضو کابینه در امور مالی ، و کلر جیمز رولاندسون ، عضو کابینه در زمینه منابع  سرمایه‌گذاری و دارایی‌ها  همراه بود.

در جریان سفر خود ، آقای فریمن با نمایندگان جامعه فضایی شمال شرقی ازجمله فیلترونیک ملاقات کرد تا در مورد کار آن‌ها و همچنین رهبران دانشگاه دورهام و CPI (مرکز نوآوری فرایند) مطلع شود.

مرکز عالی برنامه‌های کاربردی ماهواره‌ای North East Center در NETPark مستقر است. به رهبری Business Durham و با پشتیبانی برنامه‌های کاربردی ماهواره‌ای و آژانس فضایی انگلستان ، نقش مهمی در رشد بخش فضایی منطقه ایفا کرده است ، از فرصت‌های فضایی در منطقه حمایت کرده و مشاغل را به هم متصل کرده است تا تخصص جدیدی را در این بخش به ارمغان بیاورد.

وزیر در مورد برنامه‌های توسعه مرکز فضایی شمال شرقی در فاز 3 در NETPark برای توسعه بیشتر این بخش رو به رشد شنید.

جورج فریمن ، نماینده وزیر علوم ، تحقیقات و نوآوری ، گفت: “به‌عنوان وزیر جدید علوم ، تحقیقات و نوآوری در انگلستان ، یکی از سه اولویت اصلی من استفاده از نوآوری برای بازسازی است: سرمایه‌گذاری در سراسر کشور – نه‌فقط در آکسفورد کمبریج لندن”. ‘مثلث طلایی’.

“به همین دلیل است که من در هفته اول خود به شمال شرق آمده‌ام تا حمایت خود را از خوشه‌های تجاری و علمی در سطح جهانی از Teesside تا County Durham تا Newcastle و Northumberland اعلام کنم. NETPark مجموعه‌ای از مشاغل مبتکرانه در سطح جهانی است که مشاغل ، فرصت‌ها و رفاه جدیدی را برای دورهام و UK plc ایجاد می‌کند. ”

Cllr Amanda Hopgood ، رهبر شورای شهرستان دورهام ، گفت: “ما خوشحال شدیم که امروز از وزیر در شهرستان دورهام استقبال کرده و پیشرفت هیجان‌انگیزی را که در NETPark در حال انجام است به او نشان دهیم.

“ما معتقدیم که این بسته جدید سرمایه‌گذاری تا 1250 شغل ایجاد می‌کند و اقتصاد شهرستان دورهام را بیش از 600 میلیون پوند افزایش می‌دهد و برنامه‌های ما برای ایجاد طیف گسترده‌ای از مشاغل جدید برای ساکنان ما را عملی می‌کند.”

پل هاول ، نماینده مجلس سدگفیلد ، می‌گوید: “در بازدیدهایم از NETPark ، مشاغلی که با آن‌ها صحبت کردم از من خواسته بودند که NETPark را به‌عنوان مکانی برای سرمایه‌گذاری و کار معرفی کنم.

“پس از سفر اخیر وزیر امور خارجه در امور انرژی و استراتژی صنعتی ، من کاملاً خوشحالم که توانستم وزیر علوم ، تحقیقات و نوآوری ، جورج فریمن ، نماینده مجلس را تشویق کنم تا قدم‌های خود را دنبال کند. من بسیار خوشحالم که او در اولین هفته پست خود به ما ملحق شد.

از دانش آموزان با ایده های تجاری نوآورانه حمایت کنید

از دانش آموزان با ایده های تجاری نوآورانه حمایت کنید

بیماری همه گیر COVID-19 بر ابعاد مختلف زندگی در سراسر جهان تأثیر گذاشته است. این امر چالش های مختلفی را برای همه بخش های اقتصاد جهانی از جمله آموزش و تجارت ایجاد کرده است. دانشجویان یا فارغ التحصیلان دانشگاه پان آفریقا (PAU) از تأثیرات همه گیری بر آموزش و یا شیوه زندگی کارآفرینانه در امان نیستند. در حالی که آفریقا ، مانند سایر نقاط جهان ، سومین موج COVID-19 را پشت سر گذاشت ، یک نظرسنجی آنلاین کوتاه برای بررسی درس ها و تجربیات به طور خاص در مشاغل جدید ، تلاش های کارآفرینانه و نوآوری ها ، ناشی از نیاز به سازگاری با هر بیماری همه گیر ، انجام شد. به ویژه COVID-19.

دانش آموزان و فارغ التحصیلان هر چهار موسسه PAU (موسسه علوم پایه ، فناوری و نوآوری یا PAUSTI ،  موسسه علوم آب و انرژی یا PAUWES ، موسسه حکمرانی ، علوم انسانی و اجتماعی یا PAUGHSS  و موسسه زندگی و زمین علوم (از جمله بهداشت و کشاورزی) یا PAULESI) برای جمع آوری داده ها مورد هدف قرار گرفتند. به دلیل میزان پاسخ دهی ضعیف ، 79.2 درصد از پاسخ دهندگان به PAUSTI و 20.8 درصد بقیه به PAUGHSS وابسته بودند. از این تعداد 47.92 درصد کارآفرینان و 33.33 درصد درگیر کارآفرینی هستند. با این حال ، تمام مناطق آفریقا در گروه پاسخ دهندگان نشان داده شده است. نسبت جنسیتی پاسخ دهندگان 72.9٪ مردان و 27.1٪ زنان است.

 

نویسنده : هیئت تحریریه دانشگاه کارآفرین

 راه‌حل های خلاقانه در طول بحران COVID-19

 راه‌حله‌های خلاقانه در طول بحران COVID-19

کارآفرینان فارغ‌التحصیل از راه‌حل‌های خلاقانه در طول بحران COVID-19 صحبت می‌کنند

ییییننننننننن

بسیاری از کارآفرینان به دنبال راه‌حل‌های خلاقانه در طول بحران COVID-19 هستند. این امر در مورد کارآفرینان فارغ‌التحصیل دانشگاه Tilburg نیز صدق می‌کند. داستان Uitgetypt و NieuweStroom را اینجا بخوانید.

برای Uitgetypt ، هفته‌های اول قرنطینه در ماه مارس درواقع هیچ تفاوتی نداشت ، بلکه بیشتر فروش بود. مصاحبه‌ها قبلاً انجام شده بود و مشتریان وقت داشتند که آن‌ها را به‌صورت آنلاین بارگذاری کنند. سپس ، شیب بزرگ رخ داد و آن‌ها متوجه شدند که مشتریان به دنبال روش‌های جدیدی برای انجام مصاحبه هستند.

Jacco de Vos: “ما همچنین خودمان را در جریان این موضوع قرار دادیم:” چگونه می‌توانید از راه دور مصاحبه‌ای انجام دهید؟ ” ما این اطلاعات را از طریق صفحات وب و رسانه‌های اجتماعی خود با آن‌ها به اشتراک گذاشته‌ایم.

ما همچنین در برنامه بازسازی کرونا از Brabant Ontwikkelings Maatschappij (BOM) شرکت کردیم. درنتیجه ، ما به نقدینگی و مدل کسب‌وکار خود نگاهی انتقادی انداخته‌ایم. در حال حاضر ما هنوز در حال بررسی آن هستیم و این موضوع را عمیق‌تر بررسی می‌کنیم. آزمایش مداوم و سازگاری نیز در طول این بحران مهم است.”

Remko Ten Barge of Nieuwe Stroom نشان می‌دهد که آن‌ها باید در طول بحران کرونا سخت کار کنند. بنابراین ، وضعیت NieuweStroom تفاوت چندانی با حالت عادی ندارد.

رمکو: “شما در هر مرحله از شرکت خود با چالش‌های جدیدی روبرو می‌شوید. هیچ‌وقت تمام نمی‌شود. اکنون می‌توانید آن را از طریق Covid-19 مشاهده کنید. این چالش‌های دیگری را ایجاد می‌کند که هیچ‌کس پیش‌بینی نمی‌کرد.

با ظهور NieuweStroom – با جامعه ، همکاران و مشتریان ما – می‌توان به همه کارها پایبند بود. کار مؤثر از خانه با ما امکان‌پذیر است: “فقط” ، نشستن در فاصله دور ، “روی میز آشپزخانه”. زمان حال حاضر عجیب‌وغریب میباشد ، اما پایه و اساس NieuweStroom قوی‌تر از همیشه است ”

 

نویسنده: هیئت تحریریه نشریه دانشگاه کارآفرین