آیا پناهندگان و کودکان خیابانی کارآفرینان پنهان اروپا هستند؟

آیا پناهندگان و کودکان خیابانی کارآفرینان پنهان اروپا هستند؟

 
روانشناس استرالیایی و کارآفرین اجتماعی لوئیز ارنشاو معتقدند که کودکان خیابانی، مهاجران و پناهجویان یا پناهندگان همه دارای ویژگی های شخصیت مشابه هستند که می تواند به معنای واقعی شدن کارآفرینان باشند.
شرکت های اجتماعی، # tech4refugees: موج جدیدی از مهاجران و پناهندگان در اروپا با فوران یک اکوسیستم راه اندازی جدید مواجه شد. بسیاری از کارآفرینان، با ایجاد مدل های کسب و کار جدید، مهارت و خلاقیت خود را برای حمایت از مهاجران آسیب پذیر ارائه دادند.

با این حال، با توجه به Earnshaw، این کارآفرینان اجتماعی و جوامع آنها در تلاش برای کمک به تفاوت در هر اندازه که شما ممکن است فکر می کنم. او معتقد است، در واقع، نارضایتی هایی که جوامع حاشیه نشین تجربه می کنند منحصر به فرد بودن توانایی های کارآفرینی است.

Earnshaw با یک PHD که به بررسی شباهت ها و تفاوت های بین کارآفرینان موفق و جوانان در معرض خطر می پردازد، متخصص در تبدیل سختی ها به یک مدل است که می تواند موفقیت شخصی، حرفه ای و اجتماعی را ارائه دهد.
عامل “chutzpah”

با توجه به لوئیس، کیفیت اتصال بین دو جمعیت شناسی، آن چیزی است که او فاکتور “چتپاها” نامیده است. یک مشتق از عبری برای توصیف کسی که مرزهای رفتار قابل قبول را بیش از حد فراتر گذاشته است، این کلمه از آن زمان به معنای گسترده تر در زبان انگلیسی گرفته شده است. امروزه، این مفاهیم شامل اعتماد به نفس، اعتماد به نفس و توانایی فراتر رفتن از ترس به ناشناخته است.

Earnshaw استدلال می کند این ارزش دقیقا همان چیزی است که کارآفرینان و بچه های خیابانی را متصل می کند، در حالی که آنها را از مدیر بازرگانی متوسط ​​جدا می کند. هر دوی آنها توانایی شناسایی منابع را دارند و آنها را با هم ترکیب می کنند که کارآفرینانه سازنده است و بچه خیابانی به طور کلی سازنده نیست.

به طور خلاصه، “آنها هر دو حکومت شکن” هستند، او به 150 ثانیه گفت.
یک مدل برای کارآفرینی اجتماعی

با توجه به تحقیقات و یافته های دکترای Earnshaw، یک مدل کارآفرینی پایدار به وسیله سه اصل اساسی ایجاد شده است: حرفه ای که بر اساس اشتیاق، یادگیری مادام العمر و فرد سالم است.

در مورد بچه های خیابانی، او ابتدا نیازهای شخصی خود را مشخص می کند، چه از نظر بهداشتی و چه از نظر اجتماعی. او توضیح می دهد که تمرکز بعدی بر روی شناسایی اشتیاق آنها است و بعد از آن ارائه آموزش های آموزشی و حرفه ای برای کمک به آنها برای استفاده از آن برای تولید درآمد.

پس از آنکه با این آمار جمعیتی در پروژه های خود در استرالیا کار کرد، Earnshaw تصمیم گرفت پروژه خود را به اروپا منتقل کند، که چشم او را به این واقعیت که مدل آن می تواند برای مهاجران تازه وارد و پناهجویان تازه وارد نیز مفید باشد، انتخاب کرد.

او گفت: “اگرچه [مهاجران] لزوما قاتل قانون نیستند،” او اذعان داشت: “من فکر می کنم کسی که از طریق تجربیات فردی محروم شده است، از بیرون از منطقه راحتی خود بیرون نیامده است. آنها باید در این بخش های دیگر ما قرار بگیرند تا زنده بمانند، جهان را درک کنند و به صورت سازنده حرکت کنند. ”

برگرفته از سایت www.entrepreneur.com

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *