معرفی کارآفرینانی عجیب نام کارآفرین  Gustavia Lui 

معرفی کارآفرینانی عجیب

نام کارآفرین  Gustavia Lui

محل کار قبلی : توسعه دهنده شبکه های اجتماعی

کسب و کار فعلی : صاحب یک فروشگاه اینترنتی کفش های زنانه

مهارت های بدست آورده از شغل قبلی : گوش کردن – خدمات و پشتیبانی مشتریان – تطبیق پذیری – حل مشکلات

 

کار قبلی من پیدا کردن مشکلات مردم و حل آن بود و باید به سرعت و زیر فشار فکر می کردم تا بتوانم بهترین خدمات را به مشتریان عرضه کنم .

من در گذشته هیچ آموزشی در زمینه کسب و کار ندیده بودم اما هر لحظه از کارم برای من آموزشی به حساب می آمد . همچنین توانستم هر چیزی را که یاد گرفتم در کسب و کار فعلی نیز اعمال نمایم . برای مثال تلاش کردم بیشتر از این که حرف بزنم گوش کنم .

در فرایند کسب و کار اگر به مشتریانتان گوش ندهید ، بخش بزرگی از آن را از دست داده اید و بسیار کمتر رشد خواهید کرد .

به نظر من ، مهربانی و شفقت چیزیه که می تونه هر کسب و کاری را شکوفا کنه و به همین دلیل به آن زیاد توجه می کنم و در پایان باید تذکر بدم که کسب و کار بدون مردم ، هیچ ارزشی ندارد .

این مهم است که مشتریان خود را از هر چشم اندازی بشناسید و لزومی ندارد که همیشه با آن ها موافقت کنید ، فقط کافی است مهربانی باشید و با روی شاد با آن ها برخورد کنید . همچنین از انجام کار های جدید هراس نداشته باشید . در کار قبلی من همه چیز سیاه و سفید نبود و من تلاش می کردم برای حل مشکلات از روش های متنوع و جدید استفاده کنم . در هر کسب و کاری این مهم است که شما از شرایط راحت خودتان بیرون بیایید و چیز هایی را امتحان کنید که هرگز انجام نشده اند . درست است که این کار قدری ترسناک است اما یک کسب و کار موفق ، به شدت به آن نیازمند است .

منبع: سایت کاموا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *