نیاز مبرم جامعه به زنان کارآفرین و کارآفرینی زنان

نیاز مبرم جامعه به زنان کارآفرین و کارآفرینی زنان


نوآوری هیچ خط جنسیتی ندارد، با این حال زنان کارآفرین اغلب مجبور به انجام کارهای سخت تر و دقیق تر در عرصه ای هستند که هنوز عمدتا مردان در آن زمینه فعالیت می‌کنند . زنان همیشه از زمان جاودانگی رانده شده اند. هر دو خوشبخت و مایه تاسف است که مشارکت آنها فقط در حال حاضر شناخته شده است. یک زن قوی می داند که هدیه ای مانند منطق، قاطعیت و قدرت، به همان اندازه به عنوان شهودی و ارتباط عاطفی مهم است.

آموزش زن به معنی آموزش خانواده است. اگر شما با بچه ها در خانه بازی می کنید متوجه می شوید که نقش مادر توسط دخترش به تصویر کشیده شده است و او فقط آشپزی می کند و تمیز می کند. اما اکنون حتی بچه ها متوجه می‌شوند که مادرانشان وظایف گوناگونی دارند. در واقع نیاز به تلاش بی شماری به جهت مدیریت خانه لازم است، اما برای حفظ تعادل خانه و کسب و کار هنر زن است. این راهی است که می‌توانیم به وسیله آن  دانش را به فرزندان خود انتقال دهیم که در نهایت منجر به بهبود نسل آینده خواهد شد.

 

 

تعریف استرس برای زنان کارآفرین این عرصه:

“وضعیت های مختلف ، انواع تنش های مختلف را به وجود می آورند” انواع گوناگونی از استرس وجود دارد که یک زن کارآفرین با آن مواجه است. زنان به طور کلی تنش های مختلفی را نسبت به مردان دارند.

 

عمدتا 4 نوع استرس درنقش کارآفرینی وجود دارد:

استرس مالی، استرس تعادل نقش، استرس اضافه کار و استرس ناکافی منابع. بسیاری از مطالعات ثابت کرده اند که کارآفرینان زن با مشکلات روحی روبرو هستند که از سوی همسر و قانون به ان دچار شده اند.

امور مالی به عنوان “خون زندگی” برای هر سازمانی مورد نیاز است. سازمان بزرگ باشد یا کوچک . با این حال، زنان کارآفرین از کمبود مالی رنج می برند در این زمینه وابستگی زن به دیگران افزایش می یابد زیرا آنها هیچ دارایی ای ندارند. این نتیجه وابستگی بودجه از منابع خارجی است.

در مرحله دوم زنان با اعتبار کمتر مورد توجه قرار می گیرند و از سوی بانک ها برای وام های تجاری جایگاهی ندارند. از این رو آنها صرفه جویی بیشتری را انجام می دهند.

هنگامی که من در حال رشد بودم، می خواستم همیشه به سمت ایجاد تفاوت در زندگی مردم تلاش کنم. من در 14 سالگی کار خود را آغاز کردم زمانی که فرصتی برای تبدیل شدن به یک عضو جدید MLM در بازارهایی مانند Amway و Oriflame وجود داشت. سپس من از عمده فروشان خریدم و آنها را در نمایشگاه هایی که سودآوری برای من داشتند، فروختم. تمایل به شروع کسب و پرداخت مطالعات خودم به من کمک کرد تا یک کارآفرین باشم.

پدربزرگ من، آقای مکانیلا دمیانی، من را به این زندگی آشنا کرد . من 14 سال را در بازار سهام گذراندم که یاد گرفتم چگونه آن را توسعه دهم. من افتخار می کنم که می گویم از طریق سرمایه گذاری من در زمینه کارآفرینی زنان، دلیلی به وجود آمد، برای تغییر در زندگی بسیاری از مردم.

طرح های دولت:

امروزه حتی دولتها طرح های متعددی را پیشنهاد کرده اند که به کارگران زن،کارآفرینان زن، شروع کار و غیره کمک خواهد کرد تا کسب و کار خود را با هم هماهنگ کنند. به عنوان یک مادر، خواهر، دختر و غیره، زنان کارآفرین ، جهان را از طریق یک لنز متفاوت مشاهده می کنند و به نوبه خود کارهای مختلفی را انجام می دهند. چندین بار در سالیان گذشته به خون آنها داده شده است. شرکت های تجاری کسب و کار با وجود زنان نقش فعال تری در جامعه ایفا می کنند. هند دارای نمونه های زیادی از زنان الهام بخش و قابل توجه در زمینه های مختلف در زمینه های مختلف آموزشی، فناوری اطلاعات، مسافرت، غذا، زیبایی، رسانه های جمعی، مراقبت های بهداشتی، مخابرات، اموال و غیره است. اگر یک زن دارای شخصیت، رانندگی و خیار است، او می تواند به عنوان همتایان مرد خود موفق باشد.

 

برگرفته از سایت کاررwww.enterprenur.com

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *